Kdo jsem

Jsem průvodkyní dětí a rodičů na cestě předškolní přípravou, aby byl začátek školní docházky co nejpřirozenější, bez zbytečného stresu a v souladu s individuálním tempem každého dítěte.

Ve své práci propojuji:

  • respektující přístup k dětem – naslouchám, vnímám, reaguji podle potřeb konkrétního dítěte,
  • individuální podporu – každé dítě je jiné a má právo na vlastní rytmus učení,
  • radost z objevování – důslednost, pravidelnost a přiměřené výzvy vedou k radosti z pokroku, posílení sebedůvěry a větší samostatnosti.

 

Pracuji v domácím prostředí i venku, což vytváří uvolněnou a přirozenou atmosféru, ve které se děti cítí dobře a bezpečně.

Moje cesta

Dlouhodobě se věnuji rozvoji předškolních dovedností dětí, protože právě toto období považuji za klíčové. Věřím, že když se dítě setká s laskavým vedením, má prostor zkoušet, chybovat i růst – vstupuje do školy s větší jistotou a chutí učit se dál.

Jak mě vnímají děti a rodiče?

„U vás se dcera poprvé přestala bát zkoušet nové věci.“
„Díky Vaší podpoře syn zvládl zápis s radostí – a já jsem měla konečně pocit, že na to nejsme sami.“
„Miluji tu klidnou a přirozenou atmosféru, ve které se děti učí úplně nenásilně.“